God morgon!

Har sovot riktigt bra inatt och har inte längre ont när jag vänder mig, det är lite krångel att ligga på sida men det går om jag envisas lite :)
Imorgon ska jag gå upp till kontoret en sväng trots att jag är ledig... jag tänkte se om jag kan göra en anmälan och därmed tacka ja till erbjudandet som jag fick före jul men jag  kommer inte åt programmet hemifrån! :) Hoppas nu bara att allt går vägen när jag äntligen bestämt mig!!!!

Håller för övrigt på att bli tokig av alla funderingar kring badrummet och under natten dök det upp två nya bekymmer, i och med att den långa bänken som skulle gå under fönstret inte är med i dom nuvarande planerna så tappade jag bort funktionerna som den skulle fylla, så nu måste jag alltså fundera ut nya lösningar på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0