God morgon!

Fy vilket väder det är idag! Det grått och snöar samtidigt som det blåser så att det viner i husknutarna :(
Jag hade lite planer på att åka till La idag men vet inte hur det blir med det... tror för det första inte att dom hunnit med att ploga ännu och det ser föga lockande ut att sticka snoken utanför dörren :S

Kanske blir det avfärd vid lunch istället, men det återstår att se...
Skulle nog inte vara fel att börja fundera över vad jag kan tänkas behöva packa med mig när jag åker till fjälls nästa vecka, jag har ingen erfarenhet av sånna resor så jag har ingen aning om vad jag kan behöva! Tändstål och stormkök, eller bikini och drinkparaplyer?
Tror att jag gör en liten kompromiss kanske och väljer att ta med ett tändstålet och drinkpinnarna... övriga saker kommer jag nog inte få användning av =)

Vad ska du göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0