Dags att leta reda på nattmössan...

Detta skulle egentligen vara en av mina två helt lediga helger på mitt sexveckors schema, denna gången skulle det varit fredag-lördag-söndag och den andra är (som förra veckan) lördag-söndag-måndag, övriga veckor jobbar hela eller delar av helgerna och därför känns det lite lyxigt med långhelg! Om man nu får ha det så vill säga...
Tyvärr är det ju inte ofta jag verkligen får det och så är fallet även den här gången :(
Imorgon ska jag jobba en extradag och därför måste jag försöka somna i skaplig tid ikväll...

Så, det blir alltså god natt för min del nu, men jag hoppas att ni andra får en fortsatt trevlig lördagkväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0