Badrumsförslag nummer 2

Här kommer bilderna från Husdrömmens andra förslag till mitt badrum!




I nuläget går tankarna mer åt det här hållet än åt det första förslaget som jag visade... Imorgon kommer jag dock att få hjälp att göra mitt egna förslag i datorn och jag har ingen aning om hur det kommer sluta =) Jag är verkligen en velig människa (har jag kommit på) för tidigare skrev jag ju att jag bestämt inredning.. men jag har dock ändrat mig lite i den frågan då jag hittade en nästan likandan serie men med lite fler valmöjligheter... sen såg jag bilder igen på den första jag hade valt och undrar om jag inte gillar den bäst iaf och... ja ni fattar kanske.... ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

åå va fina!! :) den första gillade ja nog mest. ja magen ser lite större ut framifrån. Nu ska de där vara fixat?

2009-01-10 @ 18:47:59
URL: http://miaaurora.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra att ha toan nära duchen då är det lätt att bara spola av toan när det dax för städning.

2009-01-10 @ 19:56:06
Postat av: allicen

Anonym:

HAHA!!!! Det hade jag inte tänkt på.. Lättstädat vill man ju ha ;)

2009-01-10 @ 19:59:19
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0