ÅrsPlanering

Hade först inte tänkt göra någon 'sammanställning' av 2008, dels för alla inlägg som finns här, dels för att jag har en ganska detaljerad kalender att bläddra tillbaka i och kanske främst för att 2008 inte förde med sig det jag drömde om i slutet av 2007.
Många gånger har jag suttit med tårar rullandes nerför kinderna och frågor snurrandes i huvet. Allt för många gånger! Så många att jag tror att känslan av förlust och att inte räcka till skulle överskugga allt annat och det skänker nog ingen glädje att läsa och tänka tillbaka på det...

Men jag har ändrat mig :)
Läste Annas årsberättelse på wordpress bloggen och blev så väldigt inspirerad att göra en liknande själv, min sammanställning ska inehålla både text, bilder och musik, för det är till största delen det som har varit viktigt vid många tillfällen under året!

Jag har även bestämt mig för att göra en Årsplan över det kommande året!
Det får bli istället för nyårslöften och jag kommer inte kunna smita undan från att rannsaka mig själv om hurvida jag tar tag i saker eller ej.

Mina berättelser kommer dessvärre ligga hos allicens lillasyster och är därmed inte för allmän beskådan, däremot kommer nog delar av dom lyftas fram här allteftersom!
Jag tror att 2009 kommer blir ett toppen år! Roligt och annorlunda om jag ska våga spekulera för min egen del, men om man får ett år som verkligen är THA YEAR så hoppas jag få ha mitt innestånde ett tag till, det här är bara början =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0