Utmaning

1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig?
Var inte det när jag var yngre men nu känns det som att det inte är nått att gå och deppa över

2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig?
Tror nog bara att det är min katt Tea (och en massa småkryp)

4. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit?
Vet inte... minns 'Den lilla sjöjungfrun' och 'Skönheten och odjuret' bäst så nån av dom kanske

5. Har du något mål som du vill uppnå just nu?
Jag har många mål och ännu fler drömmar...

6. Är du allergisk mot något?
Katter (bra va?), pollen, gräs, stefrukter (men det bryr jag mig inte om) och orättvisor

7. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ?
Ja, så ofta jag kan även om jag är skeptisk till endel märkningar (som t.ex att alla ICAs varor blev ekologiska över en natt, alltså ungefär lika fort som man märker om ett paket köttfärs).
Men jag anser ändå att det är viktigt att man tar ställning annars kan ju inget förändras.

8. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt?
Att damma

9. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst?
Handboll

10. Tror du att pengar kan köpa lycka?
Nej det går nog inte, men det ger ett bra utgångsläge

11. Står du helst framför eller bakom kameran?
Bakom

12. Sjunger du i duschen?
Nej

13. Tar du några vitaminer/kosttilskott?

Måste nog erkänna att jag är lite av en periodare vad det gäller sånt

14. Vilken sorts frukt åt du senast?
En blandning av ananas, mango och papaya

15. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden?
Det har jag, men det jag ångrar mest är något jag inte gjort...

16. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet?
Har alltid varit svag för mörkt hår förut men det stämmer nog inte helt längre

17. Hur spenderas en födelsedag allra bäst?

En födelsedag ska firas i dagarna tre! Familj, vänner och vila ;)

18. Brukar du handla på kredit?
Aldrig! varför gör man det?

19. Har du någongång handlat på Gekås i Ullared?
Har varit där två gånger :O

20. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut?
Slösurfa en stund och sen sova!

Eftersom jag bara hängt på den här utmaningen utan att ha blivit personligt ombedd så hoppar jag också över att utmana någon, fritt fram alltså (glöm inte att lämna en kommentar så jag kan kika på svaren!) och har du ingen egen blogg går det utmärkt att låna lite utrymme bland kommentarerna!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh va du är snäll o go :-) Ska försöka skriva något inlägg från värmen också!



Uppdaterar med bilder sen när vi kommer hem, åhh vad jag längtar!



Kul att du gjorde utmaningen! Önskar dig en toppen dag! Många kramar Jenny

2009-02-04 @ 13:00:37
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Anna

Nu har jag också utmanat mig själv =)

2009-02-04 @ 13:06:52
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag har oxå utmanat mig själv!

2009-02-06 @ 13:46:10
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0