Svårt att slita mig...

Även fast jag kände mig ganska trött efter jobbet tänkte jag att det var lika bra att försöka läsa lite... min aviskt är ju att inte alls behöva så lång tid på mig som jag har fått enligt planeringen och jag vill verkligen inte behöva känna den pressen som jag gjorde med den första uppgiften som jag mailade igår... den skulle vara inne imorgon kl 12 men eftersom jag jobbar då och därför inte kan maila under dagen så var deadline ikväll, att maila dagen innan känns inte som någon god marginal och det vill jag verkligen undvika i fortsättningen!

Till saken hör att den här uppgiften är lite lättare att förstå och då blir ju allt genast lite roligare! Ikväll var det så roligt att jag helst inte ville lägga undan böckerna, MEN jag behöver prioritera sömnen så det är inte mycket att välja på.

Nu känns det betydligt mycket bättre igen och jag är såååå glad att jag inte tog den enkla vägen och bara gav upp =)

Kommentarer
Postat av: sarah

tusen tack vännen , det värmer! Jo jag brukar väl vara glad .. Jag är stark och klarar detta , har underbara vänner , bästa mamma & sen alla mina underbara läsare som ger mig stöd! :) Kramar!

2009-02-27 @ 08:01:40
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/
Postat av: chaos

Duktig! Bra gjort1 Kul att du hittat något du tycker om! kramis

2009-02-27 @ 11:21:37
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0