Senaste nytt

Det finns inget gott som inte har nått ont med sig... jag har just kommit på att min frånvaro från hemmet kommer betyda att jag inte kommer kunna hålla mig uppdaterad om vad som händer i mitt liv! :O
Både idag och förra helgen fick jag veta att jag tydligen har planerat för förehavande inom den närmsta framtiden som jag inte ens själv visste om :) Tänk vilken katastrof om jag inte hade dom här dagarna och inte fått veta det, då hade jag ju missat alltihop!!!

Här följer nu en kort sammanfattning av vad jag själv i mitt stilla sinne trodde att jag skulle göra:
En (alltså 1) månads arbete (alltså utföra uppgifter efter överenskommelse mellan mig och en andra part, även kallad arbetsgivare. I utbyte erhåller jag ett visst mått, även här utifrån överenskommelse, av ersättning även kallad lön)

Är det någon som händelsevis har annan information tar jag tacksamt emot den så snart som möjligt så att jag hinner klämma in det i min planering ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0