Nä, nu får det vara nåck!

Jag har fortfarande inte tagit mig till biblioteket... faktum är att jag är så seg att ta mig dit att dom ringde till mig för en stund sen och retade upp mig en aning (det omtalade humöret, jovsst!).
Alla säger att stadens bibliotek är så himla bra, jag håller inte med! Dom säger helt korkade saker och avslutar med 'det förstår du väl?' jag förstår ingenting! Det enda jag vill är att låna en ynka liten bok av dom och att jag ska kunna få ha den tills jag läst klart den!!! Om dom tänker fortsätta bråka tänker jag bli kriminell och kopiera hela boken innan jag lämnar tillbaka den och om jag känner mig riktig farlig kanske jag inte ens tänker betala för kopieringspappret! Det förstår dom väl??

Förutom att jag inte kommit i väg dit ännu har jag heller inte tagit mig in i duschen än... vad jag gjort istället vet jag dock inte, för det har inte hänt nått här hemma på hela dagen :S Så nu får det helt enkelt vara nåck! det är dags att sätta lite fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0