Myskväll :)

Kvällen har verkligen varit hur mysig som helst! Jag har sagt det förut, men jag förstår det verkligen inte... jag kan verkligen spendera hur mycket tid som helst med Jossan och Ärtan!
Det blev grekisk mat och svensk film... jag såg nog närapå 98% av filmen den här gången och det läskiga var inte ett dugg läskigt när det väl kom till saken :) Det är allt det där innan som gör att jag håller på att krypa ur skinnet!

Jag gillade verkligen filmen! Men saknade såklart 'Linda Wallander' och hennes manliga kollega (minns inte vad han hette), det blir inte detsamma utan dom :(

Kommentarer
Postat av: Anna

Du menar Ola "Snyggve" Rapace som spelar Stefan...

Vill också gå på bio i Örebro. Och äta grekiskt. Var det Efesos?

Ha det så trevligt ikväll (igen).



Kram

2009-02-10 @ 08:11:44
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

Anna:

Ja just det! 'Stefan' hette han i filmerna..



Maten inmundigades för övrigt på Hellas igår, eftersom det var närmare till bion...

2009-02-10 @ 21:54:33
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0