Min favorit :)

Melodifestivalen har verkligen tagit till sig av talesättet 'spara det bästa till sist', första programmet var vedervärdigt med endast en enda låt som var värd att lyssna på, andra var dåligt, tredje var lite bättre med om jag inte minns fel två låtar som jag faktiskt gillade :O

Men nu... SARAH DAWN FINER!
Jag har tidigare varit lite elak i min kritik om henne och ibland har jag tom gått så långt som till personangrepp (men jag tycker faktiskt att hon är lite lik Tomas Di Leva). Jag tar tillbaka ALLT det här var bara bäst!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej och tack för gratulationen:) Jag håller med dig i ovanstående inlägg till punkt och pricka:)



Många kramar Jenny

2009-02-28 @ 22:02:01
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0