Min bästa!

Imorgon bär det av till MellanStaden för att umgås en stund med min bästa (icke att förväxlas med den bästa som jag ju inte får skriva nått mer om)!
Det ska bli så grymt kul att träffa henne igen och jag längtar så mycket... kan nästan inte fatta hur det kan finnas någon som förstår mig så bra som hon gör och hur vi kan vara så lika fast vi egentligen är väldigt olika.

Jag är så himla glad att jag har henne och även fast vi båda är lika dåliga på att hålla kontakten så vet vi båda två att det inte är för att vi inte vill, utan för att det bara blir så, jag vet att hon finns där för mig när jag behöver henne och hon är nog en av få som alltid finns även om jag hoppas att jag aldrig mer kommer råka ut för något som sätter det på prov...

Love ya!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman, du är utmanad ;-)



Kraam!

2009-02-04 @ 22:40:15
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Anna

Visst är det härligt med riktiga vänner. Såna man kan höra av sig till efter lång tid utan att känna att man har dåligt samvete och allt är precis som igår =)



Ha det så trevligt.



Kram

2009-02-05 @ 08:58:52
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0