Kedjebrev

Jag tror att jag har skrivt typ fem inlägg om min åsikt ang. kedjebrev, så det tänker jag inte gå in på igen... däremot kan jag avslöja att jag faktist föll offer för min egen nyfikenhet för någon månad sen och både öppnade OCH följde intruktionerna i ett av breven jag fått (och där har jag väl gjort min inställning tydlig ännu en gång?).

Just detta brevet utlovade att en önskan skulle uppfyllas före min nästa födelsedag och eftersom det var gott om tid tills dess tänkte jag att det skulle kunna hända :)
Än har jag inte märkt nånting som skulle kunna tyda på att önskan kommer uppfyllas (och jag kanske bör tillägga att jag önskade någonting som faktiskt skulle kunna inträffa! min högsta önskan kommer aldrig att slå in oavsett hur många gånger jag upprepar den...)

Nåväl.. det är nästan två månader kvar innan tiden går ut... jag håller fortfanade tummarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0