I dag blir det...

...en lugn hemma kväll för 'ovanlighetens' skull!
Känner mig helt slut efter dom här tre kursdagarna jue och jag kommer nog inte orka resa mig ur soffan nått mer idag tror jag!

Har ju föresten inte berättat om hotellet där kursen var förlagd... nämligen eurostop i Örebro! Kan inte säga nått om boendet på hotellet efterom jag inte bodde kvar där, men det jag kan rekomendera är maten!
Jag är helt övertygad om att det var Gud som stog i köket och rörde i grytorna för jäklar vilken god mat! Hela konferenspaketet var för övrigt toppen, servicen var felfri och variationen av frukt/fika/mat var oändlig, att man sen hade fri tillgång till mjukglass och popcorn kan väl ses både som en fördel och en nackdel =)
För övrigt är väl den enda riktiga nackdelen såklart att hotellet ligger en bit ifrån stan och det kräver antingen att man har bil, tar taxi eller åker buss (om man vet hur sånt fungerar vill säga).

Fastå andra sidan.. ser man till att ha trevligt sällskap finns ju ingen anledning att lämna hotellet ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en trevlig lugn hemmakväll i soffan! :-)

2009-02-11 @ 20:09:55
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men vad fasen, då var du ju bara ett stenkast hem ifårn mig ju!!

2009-02-12 @ 06:42:11
URL: http://argentumstella.blogg.se/
Postat av: allicen

Hanna(2):

Är det så?

Jag hade ingen aning om vart jag bafann mig =)

2009-02-12 @ 10:23:33
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0