God morgon!

Idag är jag uppe lite tidigare eftersom jag ska iväg på en utflykt!
Färden bär mot La där jag har en massa roliga ärenden att uträtta samt att jag ska hälsa på hos mormor och morfar :) Det var allt för länge sen jag var dit nu och det dåliga samvetet börjar komma krypandes...

Har ingen aning om vad jag kan tänkas komma hem med i shoppingbagen idag... jag ska kolla lite på en bärbar dator har jag tänkt, trots att jag knappt vet hur dom fungerar! hehe!

goda konsument råd i den frågan mottages tacksamt! nått spec jag ska tänka på?

Ska snart gå iväg och göra lite frukost men innan dess måste jag stilla min nyfikenhet och göra ett besök på bloglovi'n!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du får en härlig utflykt!



Kram Jenny

2009-02-07 @ 16:03:38
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0