God förmiddag!

Efter att ha laddat om under natten klev jag upp för någon timme sen, taggad till tusen för att sätta igång med att svara på frågor som jag inte förstår och vad händer...? jag får inte igång nätverket på min lilla dator!!!
Jag skulle väl ljuga om jag sa att det var tråkigt, men eftersom hela dagen imorgon är sabbad pga av ett eftermiddagsmöte så hinner jag inget annat på en hel dag än ett möte på tre timmar och nu börjar tiden rinna iväg för mig känns det som :(

Ikväll blir det ev bio för min del, 'Australia' visas i staden och jag hade bestämt mig för att jag skulle se den... tills igår när kollade upp vad den handlade om, hehe!
Filmen utspelar sig tydligen på -30 talet och är det nått jag ogillar så är det att läsa böcker eller se filmer som utspelar sig 'så långt' tillbaka i tiden. Har jag tur kanske det krigas en del filmen också ;)

Annars är allt lungt i borgen! ingen magsjuka ännu och eftersom jag konsumerar handsprit här hemma som om det vore dinkar för halva priset på en lillördag så har jag nu bestämt mig för att se bacillerna som besegrade =) woohooo!

Hur är det med dig idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0