Do you know what it feels like...

Ni vet Enrigue Iglesias  ping pong sång?

Det är inte helt ovanligt att jag känner mig så, som den siste som får veta... ibland får jag inte ens veta alls...

som t.ex. vad som hände egentligen, varför jag inte dög och vad jag gjorde för fel... 
som  att en 'god vän' förlovat sig och inte säger nått på tre månader...  (den sved för övrigt jävligt hårt 'vännen')
som att barndomskamrater blir gravida...

Sånna saker skulle man ju bli glad av att få veta, vissa gånger som en av de första och ibland kanske även före alla andra!

Kanske är det därför känslan av att vara den enda som vet värmer ytterligare lite extra i maggropen ;)


Kommentarer
Postat av: Petrich

haha! javisst! detsamma :)

2009-02-06 @ 23:57:52
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0