Dags att äta

Har varit iväg några timmar på förmiddagen och fått lite peppning ang läsningen... det går riktigt trögt och det är verkligen svårt! Om jag klarar det här så påminn mig sen om hur eländigt jag tyckte att det var i början, för då ska jag verkligen unna mig nånting fint!!!

Nu är det hög tid för lunch och sen ska jag bege mig till kontoret för att jobba där i några timmar! Hoppas på en riktigt trevlig eftermiddag med min jobbmamma.. känns som evigheter sen jag träffade henne så jag önskar verkligen inte att det dykt upp nånting annat emellan nu =)

Hur ser din dag ut?

Kommentarer
Postat av: Samtal från min trädgård

Som jag tidigare har sagt, vilka tjusiga stickmarkörer. Jag ser framemot att få känna på dem på riktigt. Och vilket erbjudande du har fått i brevet. Runö folkhögskola är inte så långt i från min Lilla Stad!

2009-02-17 @ 11:05:10
URL: http://samtalfranmintradgard.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0