Dagens "att göra" lista

Kollade just på listan jag gjorde igår över vad jag skulle ägna dagen åt... hmm... det har väl gått sådär måste jag erkänna! haha!

- Frukost med bloggläsning
- Städning av kylskåp ;)
- Bokläsning
- Promenad
- Lunch
- Bokläsning
- Paketinslagning
- Pyssel
- Kalas
- Let's Dance

Nu är jag dock osäker på hur mycket tid jag har att förfoga över... vet ju inte när det är bestämt att jag ska infinna mig på kalaset och jag hade lite grann glömt bort att det krävs nån timmes förberedelser inför sånna aktiviteter :O Jag får nog prioriter bort pysslet och promenaden, men kan kanske 'jogga på stället' under tiden som jag duschar som kompensation?
Nu ska jag hur som helst gå iväg och slå in dom där paketen... det känns som att det är ganska viktigt att det blir gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0