Alla hjärtans dag =)

Dom här två dagarna (igår och idag) måste ha varit dom bästa dagarna i hemmets historia! Eller iaf i min historia på hemmet... det har varit så kul att jobba... tungt och rörigt men ändå roligt! =)

Jag har blivit hembjuden till mamma och pappa nu på eftermiddagen, vilket kom väldigt lägligt eftersom jag hade tänkt åka dit med en "tårta" ändå... nu vet jag att dom är hemma och att jag är välkommen till och med =)
Jag vet att många tycker att 'alla hjärtans dag' bara är trams och många som tycker det motiverar det med att det  egentligen bara gynnar köpmännen...

Jag gissar att sånna här dagar faktiskt är viktiga för många butiksinnehavare men so what? om dom tjänar lite extra på att vi vill visa andra våran uppskattning är väl det jättebra för dom.

och för övrigt så tror jag att
det ibland behövs en speciell dag för att få oss säga saker som egentligen borde säga varje dag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så klok du är! Sista meningen är klockren!



Hoppas du haft det trevligt idag!

2009-02-14 @ 22:35:28
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0