Stretar vidare

Har fikat med min brandbrud idag och vi är rörande överens om att det inte finns någon julstämning i år.. vad göra? kan man stämma någon annan då istället eller går det till? jag har aldrig varit med om något dylikt!

Hur som helst har jag klippt till julfrisyren idag och när jag stått i brygga över handfatet här hemma och inspekterat burret en stund kan jag konstatera att jag nog aldrig varit så nära pottfrilla som nu och då är jag fullt medveten om hur jag såg ut på min konfirmation. Hmf.

Nu ska jag dock ta mig upp i köket för att julstöka lite och eftersom jag känner mig aningen stressad vid det här laget så har jag goda förhoppningar om att faktiskt få lite uträttat, skam den som ger sig, eller? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0