Puh!

Eftersom Staden drabbades av en mindre snöstorm igår blev det aldrig någon promenad för min del... istället fortsatte jag att bida min tid i tv soffan och de blev inte mindre än tre filmer på raken :O
Promenaden blev istället flyttad till idag och jag tänkte att det nog skulle vara ordentligt plogat när jag väl lyckades ta mig ut vi 14 tiden.

Icke!

Oh mi, oh my! Som jag fick slita för att ta mig runt hela vägen... men nu väntar belöningen i form av en varm dusch innan jag ska ge mig på nästa utmaning för dagen.
Att hitta kläder till kvällens bjudning!
Troligen kommer det sluta med att jag håller på att drunkna i kläder som jag i ren förtvivlan slitit fram och vem vet, vid det laget kanske jag längtar ut till snödrivorna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0