Ölbricka

Min syster o jag har vissa likheter, våra tandköttsleenden är en sak och vår vilja att överaska är en annan. När vi sen kombinerar våra glada sinnen med en portion fantasi uppstår ljuv musik och nu ska ni få se en mycket kreativ sak som LillNea har tänkt ut...

Ni vet hur svårt det kan vara att köpa presenter ibland va? När jag fyllde 25 fick jag bland annat en flaska skumpa och en superfin korg med ost, kex, frukt och godis av ett par vänner.
Det är kanonbra presenter (tyckte jag) men dom kanske känns aningens tjejiga, så vad ger man då en hane som fyller år när fantasin tryter och ostbrickan inte funkar?

Nått han gillar såklart! och allt som oftast betyder det öl =)

En ölbricka med andra ord! en öl för varje 'jordsnurr' och saken är biff! Eller egentligen är det väl bara biffen som fattas och sen är den manliga lyckan gjord ;)


Kommentarer
Postat av: Linnis

Hoppas han börjat med dom alkoholfria ^^

2009-12-19 @ 00:15:50
URL: http://lunascoop.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0