Lussebaket

Det går ganska sakta med julstöket här i Borgen och som om det inte räcker att julkänslan vägrar infinna sig blir det mesta som en upprepning från förra julen.
Jag har dock gjort en del juliga saker och att baka saffransbullar kan nog hamna i den kategorin! Om jag får säga det själv är jag lika nöjd med dom här som jag var med dom jag gjorde förra året och idag har inte mindre än två av fikafolket från igår meddelat att dom instämmer!


























Jag brukar inte baka bullar annars, sist jag gjorde det var för snart tio år sedan och dom blev väldigt små och väldigt torra men nu känner jag att det snart kan vara dags igen, eller ja.. det får väl bli framåt påsk när frysen är tömd på den här laddningen, men då mina vänner, oavsett hur resultatet blir, kan jag lova er något ni aldrig sett här tidigare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0