Jag har sorg

Har jag berättat att jag hittat mina drömmars stövlar?

Det har jag i alla fall gjort, men så en natt när jag kom hem efter en baluns och tog av mig dem fick jag se att sulan gått sönder på bägge två och gissa om jag blev arg!
Efter att jag beklagat mig för en lång rad olika personer som alla tyckte att jag skulle gå tillbaka med dem, trots att jag inte har kvittot kvar, fick jag även se att mina inte var dom enda som gått sönder på samma sätt så därför packade jag varsamt ner stövlarna i en plastpåse och gjorde som jag blivit tillsagd att göra.

Väl i butiken blev jag mycket vänligt bemött, kvinnan som jobbar där beklagade sorgen och erbjöd sig att ta dem med till en skomakare för att se om sulan går att byta ut.
Ett sånt erbjudande kunde jag bara inte motstå och nu hoppas, hoppas, hoppas jag att dom går att rädda utan att för den delen förstöra allt det underbara med dom.

Har ingen bra bild men  den här får duga tills dess att jag får tillbaka dom och kan återuppleva det underbara liv vi hade tillsammans.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0