God morgon!

Den här dagen började riktigt bra! Låg kvar en halvtimme i sängen efter att jag vaknat och bara njöt av mitt underbara täcke, därefter fick jag två glada överaskningar på raken... det första när det gäller projektet jag startade i november och den andra när det gäller historiakursen jag planerat att göra klart =)
Tydligen ska jag göra slutprovet i januari vilket betyder att jag mest troligt kommer hinna rycka upp mig och göra det jag ska!

För övrigt ska dagen ägnas åt lite småpyssel så som paketinslagning och strykning av tre stycken gardinlängder som jag inte hann med igår, jag jobbar inte så snabbt kan jag konstatera men jäklars vad vad bra det blir när jag väl får någonting gjort, haha.

Så, eftersom jag är på så bra humör denna svinkalla dag (-15 här i Staden) så tänkte jag sprida lite kärlek vidare till er...


Love ya all!
om än lite olika mycket och på olika sätt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0