God morgon!

Idag är det lite mildare utomhus med endast 6 minusgrader och jag har ägnat en lång stund åt att fundera på hur mycket kläder man kan tänkas behöva för att gå ut... tyvärr kan jag inte påstå att mina funderingar lett till något slags resultat men man vet aldrig, plötsligt slår snilleblixten till och då gäller det att vara beredd.

Skulle nog verkligen behöva köpa mig ett par ordentliga termobyxor när allt kommer omkring, ett par som värmer bra men som inte är allt för klumpiga, det skulle vara alldeles toppen! Fast det hjälper mig ju inte just idag så jag får väl som vanligt göra en inventering bland mina gamla trasor och se om jag kan hitta nått annat som duger för åtminstonde en liten promenad i snön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0