God Jul min kära vänner!

Så är det äntligen Julafton!
Jag satt uppe till tre inatt och plockade med den sista julklappen som jag inte hunnit färdigställa tidigare och det är med blandande känslor jag tar det så här piano inför julen.
Det är skönt att faktiskt tänka, 'jag hinner' och 'hinner jag inte så är det ju som det är'!

Jag blev inte ens arg på riktigt när jag återigen lyckades med konststycket att få ut en halv kaka i botten på ugnen (trots att jag inte hade min inkontinenta springform)  :O
Det kommer ordna sig känner jag och min räddande ängel till mot lovade att ta med nått litet till kaffet ikväll så jag slapp baka om.
Men nog vore det skönt om jag gjort klart mer innan och inte hade en månads förberedelsen kvar till dagen innan ;)

Nu ska jag dock fortsätta att iordningställa matsalen efter att den fungerat som paketverkstad och jag har ett par dukar att stryka innan jag måste göra mig iordning för mitt första åtagande idag, så det är bäst att jag sätter lite fart...

Har ni föresten tänkt på vilken underbart vacker julafton vi fått i år? Det känns som evigheter sen vi hade en riktigt kall och vit julafton senast!
Jag kommer nog inte kolla in här nått mer idag, men jag hoppas att ni alla får en fantastiskt mysig julafton utan en massa stress.

God Jul till er alla och kör försiktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0