Frost

Det är mycket som inte känns som det borde göra just nu och egntligen borde jag ha fullt upp med allt julstök och annat som jag älskar att pyssla med när jag har en stund över, men just nu känner jag mig totalt dränerad på motivation.

All min inspiration är som bortblåst och min tid går istället åt till ett projekt som jag påbörjade för ett par månader sedan, något som går riktigt bra för att jag verkligen kämpar med det, men å andra sidan håller det inte i längde att lägga allt annat åt sidan...

Jag vill fortfarande inte fota och nu är det inte ens något jag saknar längre, jag har slutat se mig omkring efter motiv och kameran ligger kvar vid datorn, fortfarande med USB-sladden kvar efter att jag laddade in bilder från dopet men innan dess var jag i alla fall ute vid ett tillfälle och försökte hitta glädjen i att fota vårt frostiga landskap... det gick sådär, men här är i alla fall ett par av bilderna  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0