En helt ny värld

Jag var på årets kyligaste fest igår!
och med kylig menar jag inte att människorn var stöddiga (tvärs om!) utan att lokalen var så sviiinkall att man fick värma sig över ljusen som bordet var dukat med! hua :S

Nåväl.. jag får ofta höra att jag kommer från landet, folk tror att vi har snö här året runt och att det inte finns några bilvägar utan att man tar skoterna dit man ska.
Igår på festen fanns i stort sett bara utsocknes folk, men jag hittade en allierad från orten och tillsammans kunde vi storögt skåda halvnakna kvinnor, däckade karlar (före 20.00!!!) och damer som rapade i takt med musiken :O när det så var dags för hemgång fick jag se den... ja, ni kan säkert gissa! SKOTERN som stog parkerad utanför lokalen! och jag skrattatde, 'HA HA HA' skrattade jag och klev in i en varm bil för att bege mig hem mot Borgen.

Hur märkligt som helst måste jag säga men jag hoppas sannerligen att det inte var sista gången jag upplevde detta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0