Dagen efter

Idag händer det inte mycket för min del men efter många, långa timmars funderingar har jag bestämt mig för att jag ska ta mig ut på en promenad innan kvällen är över.
Alternativet är att ta fram cykeln ur julegömman, men jag tror inte att mina ben pallar med det efter dom senste dagarna!

För övrigt sitter jag som fastklistrad vid tvn och har inte ens brytt mig om att kamma pottfrillan.
Det är film som gäller och i reklampauserna tänker jag leka med mina nya julklappar, vilka jag för övrigt är så otroligt nöjd med :)

Kanske kommer det lite bilder framöver... kameran är ju faktiskt laddad även om jag inte riktigt haft tid att fota och visa upp mitt 'ernst-moment' ännu som jag lovade tidigare!
Men det kommer... tids nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0