Att ge är att få

Ni vet vart jag står när det gäller gåvor, jag älskar att ge bort personliga presenter och ibland liksom bara finns den där perfekta presenten framför mig när jag står i en affär och då bara måste man ju köpa den!

Sist det hände var på Tha Store där jag fick syn på den ultimata adventsljusstaken till Bror!!
Han är inte den pyntiga typen och han avskyr rosa så denna är ju som gjord för honom men eftersom jag ville att han skulle få den innan jul kunde jag inte lämna över den personligen utan fick skicka den med mamma o pappa som varit och hälsat på honom i helgen.


















Att det blev en uppskattad gåva är ju tydligt med tanke på att jag nyss fick den här bilden skickad till mig på mobilen =)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Gilla!

2009-12-07 @ 18:55:35
URL: http://lunascoop.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0