Utanför lådan

Idag blev det ett ganska spontant besök hos mormor och morfar i La för låna hem lite rekvisita till veckans fotouppgift.
Jag ringde på fm och sa att jag skulle komma i slutet av veckan men så när jag satt här hemma blev jag så otålig att få börja provfota att jag var tvungen att ringa och säga att det blev en kort vecka...

Vi har blivit uppmanade att tänka 'outside the box' när det gäller den här uppgiften och inte vet jag om min plan ens är i närheten av att ligga utanför ramarna (vilket ju iofs måste få tolkas helt individuellt) men med tanke på att det krävdes 8 mil bilkörning för att få hem detta så är det i alla fall lååångt utanför miljöboxen som jag normalt försöker hålla mig i!

Nåja, nu var ju inte fotoprylen hela grejen med resan... förutom den sociala biten att hälsa på mina underbara morföräldrar har jag även levererat blåbär till mormor, köp en accesoar (lång utanför min lilla låda) som jag överväger att ha när det blir dags för baluns härnäst samt gjort ett besök på 'tha store' =)

Vad har du gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0