Trött i huvet :S

Oj vad jag är trött i huvet efter den här dagen!
Jag har verkligen fått sätta min simultanförmåga på prov idag och det lyckades ganska dåligt måste jag erkänna! jag klarar helt enkelt inte av att både jobba med något som kräver min koncentration och samtidigt försöka lyssna på diverse invecklade historier om tider och folk åt alla håll...

Det går bara inte och resultatet visade sig när jag väl hemma innanför dörren tar upp mobilen och får se en lång memo-lista som jag glömt bort att kolla på!
Mina memo-listor i mobilen är mitt allt, med dom vet jag vad jag behöver göra och när jag behöver göra det. Med dom behöver jag bara komma ihåg en enda sak. Att titta på dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0