Läxan

Håller på att fota så ögonen värker men ändå blir jag aldrig nöjd... alltid är det nått som syns för dåligt, nått som syns men som inte borde det eller en skugga som stör.. you name it!
Blir även lite irriterad på att jag inte vet hur jag ska kunna få fokus på flera olika detaljer i bilden som jag tycker är extra viktiga och som har en speciell betydelse, men det är väl helt enkelt något jag måste släppa för hur jag än krälar omkring på golvet så går det inte att få till :)

Hoppas i alla fall att Nea dyker upp här snart och kan hjälpa mig att titta igenom bilderna lite så jag får lite feedback innan jag måste bestämma mig och ladda upp bilden i mitt galleri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0