Kom och köp!

Här finns skräp så det räcker till alla =)
Nästa helg blir det loppis och därför har vinden tömts på avdankade prylar och om jag hinner ska jag ta mig en riktigt funderare på om det inte finns något mer undangömt i Borgen som skulle kunna avvaras utan att det gör större skada...


Jag hoppas på bra väder och att det kommer lika mycket köpsugna människor som förra året, då kronorna rullade in i en strid ström i takt med att högen med saker minskade.
Ett tag när jag stog och tittade på vad folk köpte tänkte jag att dom inte var riktigt kloka... men efter ett tag kom jag på att det va mina grejer dom köpte så jag undrar vem som är mest korkad från början :S

Kommentarer
Postat av: tina

Vart är det du ska stå och sälja?

2009-08-13 @ 18:13:53
Postat av: allicen

'tina':

Det är inte jag som gjort bokningen så jag är osäker, men finns det nått mer ställe än Hammarbacken och Gammelgården?

2009-08-13 @ 18:50:03
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0