Känner mig vilsen

Är äntligen tillbaka hemma i min trygga Borg efter en mycket lång dag... har ont i huvet (det som jag aldrig brukar ha) är supertrött och alldeles vimmelkantig av all ny information!

För att uppdatera er lite om hur det gick att ta sig till rätt ställe så kan jag informera om att beskrivningarna man får på eniro och hitta är totalt värdelösa! Efter första högersvängen saktade jag in för att hinna läsa på vägskyltarna, passerade en korsning där jag är osäker på om det fanns nån skylt, jag hann då inte se den eftersom jag hade fullt upp med att hålla redapå andra bilar, fotgängare och cyklister så jag körde sakta vidare och letade...
Jag visste att jag skulle till vänster, sen till höger, höger igen och sen rakt men så helt plötsligt var jag bara framme, som från ingenstans dök skolan upp på höger sida utan att jag sett ett enda av dom gatunamnen som jag skulle. Jag blir inte klok på sånt här och det är för sånna här saker som jag avskyr att köra bil!

Hur som helst blev förmiddagen riktigt lång och seg men eftermiddagen desto mer fullspäckad! Till min stora glädje hade man ändrat nätverktyg från tidernas mest ologiska, nämligen first class, till att helt enkelt använda en specialdesignad hemsida som tom jag förstår mig på =) Däremot kommer jag nu bli tvungen att börja änvända Skype och det bekymrar mig en aning, jag vet inte hur det fungerar och jag vägrar köpa till en massa headset och kameror till datorn.
Innerst inne vill jag inte ens försöka lära mig hur det fungerar men jag gissar att det inte kommer finnas något annat alternativ än att jag gör det... Nån som kan hjälpa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0