Kalas! :)

Om en liten stund kommer mor och far hit för att dels se om dom kan komma med några bra idéer till min bild och dels för att vi sen ska ta sällskap till Generalens kalas!
Hur det blir till kvällen har jag som vanligt inte bestämt helt och hållet... det är många saker som talar emot att det blir utgång, men det känns samtidigt lite tråkigt att inte passa på.
Nåväl, jag har några timmar på mig att älta fram och tillbkaka över hur jag ska göra och förhoppningsvis kommer jag fram till något som jag känner mig nöjd med :)

Vad ska du göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Cyrene

Så vacker bild du tävlar med!!! Den borde vinna! Håller tummarna!

Men du, hur kan du tillåta att ett sådant förbund gör reklam på din sida???? ;)))

Du vet ju att det bara finns ett riktigt fackförbund för lärare med internationellt och nationellt engagemang!!

Kram

/Cyrene

2009-08-29 @ 22:18:38
Postat av: allicen

'Cyrene':

Tack så mycket! Det ska bli roligt att se hur det går, först och främst hoppas jag ju på att bilden ska gå vidare till omröstning! det är lite spännande :)



Har inte sett reklamen själv, så jag får hålla lite koll och se om den dyker upp igen..

2009-08-30 @ 11:14:16
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0