Hemma!

Äntligen är jag hemma igen efter en lång dag på loppisen! enligt damen vid bordet bredvid som stod och jollrade på dalmål hela dagen var det mycket folk i farten, jag tyckte dock att det, jämfört med förra året var lite och att det va ännu färre som handlade nått...

Jag har hur som helst blivit av med en hel del saker och nu återstår att bestämma vad jag ska göra med allt det som blev kvar... ställa upp på vinden till nästa år eller bara slänga? Det sista alternativet känns dock inte nå roligt då jag inte tycker att man ska kasta saker som det inte är något fel på egentligen bara för att man inte själv har användning/plats för det...

Kanske får det bli en kombination av bägge? en rejäl rensning och så upp på vinden med det som bli kvar efter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0