God morgon!

Inatt har jag inte alls sovit bra men jag jag kan inte, hur jag än försöker, komma på vad det beror på... jag va trött när jag la mig, hade inte sovit nått under dagen och hade ingen anledning att ligga nervös över någonting!
Ändå gick jag upp kl 5 och gjorde iordning frukost som jag tog med tillbaka in till sängen där jag kröp ner under täcket ett tag till med boken som jag håller på att läsa i hopp om att jag skulle kunna somna om en stund.

En timme senare var frukosten uppäten, jag var klarvaken och det började krypa i kroppen så det var helt enkelt bara att kliva upp.
Har börjat dagen med att starta en tvättmaskin och fortsätter det så här kommer jag att hinna med hur mycket som helst idag och i det har jag tänkt inkludera lite matlagning som förhoppningsvis genererar några matlådor för kommande dagar då jag inte har lika gott om tid, men först lite uppdatering om vad som hänt i omvärlden under natten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0