God morgon?

Idag har jag sovit ovanligt länge men jag var så sjukt trött efter gårdagen att det hade inte varit nån mening att gå upp ändå... Det blev en trevlig kväll i parken med mycket 'dans' och trevliga människor som sa snälla saker :)

Om en liten stund har jag tänkt ta mig ut till sommarstugan för att lata mig lite på bryggan, det blev inget bad igår eftersom vattnet kändes isande kallt mot mina tår när jag gjorde en teperatur koll, men å andra sidan fläktade det ganska bra på bryggan... kanske kan det tänkas att jag lyckas doppa mig nån vända idag istället, men först måste väskorna packas och någon slags matsedeln tänkas ut för dagen!

Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0