God morgon!

Idag ska jag ta itu med lite saker som ligger och gnager djupa hål i mitt samvete plus att jag måste arbeta fram ett bra underlag och en bakgrund för att kunna provfota mitt självporträtt som måste bli klart under helgen och med anledning av det måste jag hinna ta mig till biblioteket innan dom stänger.
Jag börjar känna mig smått stressad över att bilden inte ska bli så bra som jag föreställer mig för i nuläget har jag inga andra idéer att ta till!

Kanske kommer ni att få tjuvkika lite under arbetets gång och kanske kan det tänkas komma upp någon provbild så jag kan få lite bra tankar omkring mitt val när tid ännu finns att göra förändringar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0