Förbjuden frukt

Eller i alla fall stulna bär =)


I den vildvuxna delen mellan Borggården och grannhuset döljer sig ett par vinbärsbuskar och eftersom det inte bott någon där under sommaren bestämde jag mig nu för att helt enkelt ta lite av bären.
Marken tillhör, om man ska vara petig, det andra huset (men dom som bott där tidigare verkar inte ha förstått att avverkningen där ligger på deras lott) och därför kände jag mig som lite av en tjuv när jag smög dit i storstövlarna och plundrade buskarna... nåväl, jag tror (läs; hoppas, hoppas) inte att dom ev nya ägarna/hyresgästerna bryr sig och gör dom det får jag väl bjuda på fika ;)


Kommentarer
Postat av: maritha

Jooo dom blev jättearga!!!! Nejdå, det är min lillasyster med sambo, alltså Annas moster som har flyttat in där och ni kan nog samsas om bären ska du se=)

2009-08-22 @ 12:26:04
URL: http://marithape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0