Vår ute, vår inne, påsk i sinnet

Det har tyvärr inte blivit så mycket uteaktiviteter som jag kanske hade önskat idag men jag har iaf hunnit njuta lite av vårvädret och balkongdörren har stått öppen hela dagen så det känns nästan som vår inne i den (nästan helt) nystädade borgen!

Kartongen med påsksakerna är framtagen och jag är nog alldeles för traditionsbunden för att kunna låta bli att pynta! Hade ju helt glömt bort alla mina fina påskkärringar som jag har, men nu när jag hittat dom kan jag ju inte få nog av dom =)
Däremot är jag lite mer tveksam till det här med påskvippor... jag har inte så många och skulle nog behöva köpa lite nya, men vill i så fall veta att det är fjädrar som inte är plockade från levande fåglar... finns det sånna och står det i så fall på förpackningen?


Kommentarer
Postat av: Anna

Har jag inte ens tänkt på =S Det var en väldigt bra fråga!! Usch, nu skäms jag över mina överpyntade ris... stackars pippisar =(



2009-04-04 @ 20:24:31
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

"Anna":

Du hade säkert turen att köpa rätt sorts fjädrar, tror du inte?

Du har möjligen inte kvar förpackningarna så du kan tala om vilen sort som gäller? ;)

2009-04-04 @ 20:48:26
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0