Från idag!

Jag hade hoppats att jag skulle få se en skymt av någon påskkärring när jag var ute på promenad på förmiddagen, men det verkar inte alls vara lika många barn ute nuförtiden som det var när jag va liten!
Då mötte man kollegor lite varstans när man gick runt och delade ut sina påskkort... Nu är det ju dock så att det fanns en hel del annat att titta på en vacker dag som denna, så för den sakens skull spelade det föga roll att kärringarna höll sig undan!
Den här bilden är tagen en bit ifrån ankdammen där det tyvärr inte var någon hemma, annars hade jag sett fram emot att fota lite änder! Kanske har ryktet om att Nea delar ut bröd på det andra stället spritt sig och dom har begett sig dit allihop?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0