Nytt

Även om det inte gör någon skillnad så känns ändå det mesta lite bättre med ny frisyr och lite nya skor! Va in på en av skobutikerna i Staden och har nu köpt två par skor som jag förhoppningsvis kommer kunna ha användning för när jag åker till Genève!

När jag promenderade hem kom jag plötsligt på att jag ju postade ett mycket viktigt brev igår =) Det brukar kännas lite pirrigt när man fattar ett beslut som skulle kunna påverka hela ens tillvaro, men igår tog jag med mig en hög med brev från kontoret och mitt framtidsbrev åkte med av bara farten...
Kanske lika bra det för då fanns det ingen tid att stå och grubbla över om det är rätt beslut eller inte och nu återstår bara att invänta ett besked som förhoppningsvis kommer att vara positivt!

Om nån timme är det dags att mönstra in på hemmet igen men den här gången är det med ganska lätta steg jag går dit... för det första är det inte jättefin väder idag som man behöver gå miste om att kunna njuta av och för det andra har jag inte fler skift kvar där före semestern än att jag närapå klarar av att räkna dom på ena handens fingrar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0