Nu är det över :(

Idag har det varit sista dagen med patrullen, sista skolan är avklarad, godiset är slut, pennorna är slut och jag är helt slut!
Fattar inte att fyra veckor har gått så fort som dom faktiskt gjort och det är med sorg i hjärtat som jag har lämnat ifrån mig min patrulltelefon, jag saknar den redan!

Hoppas verkligen att man från centralt håll tycker att vi har gjort ett så pass bra jobb att vi förtjänar en liten återträff med alla andra patruller! Jag har ju i princip förutsatt att så kommer ske och har därför gjort upp planer utifrån det =) Nåväl, nästa vecka återgår allt till det normala igen, vilket i mitt fall inte känns så normalt med tanke på allt ståhej som är på jobbet... men med lite tur kommer jag hinna med att läsa lite nu igen, det har tyvärr blivit väldigt bortprioriterat under den här tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0