Handyman in tha house!

6.30 ringde min väckar klocka och jag hann precis dra på mig lite kläder och kamma luggen innan det några minuter före utsatt tid körde upp en liten pick-up på på gården =)
Snickaren och hans handyman är nu i full gång att demolera ytterväggen i badrummet och jag hoppas att dom hinner få det nya fönstret på plats innan jag går till jobbet!

Tea har det svårt som vanligt när det är främlingar i Borgen och idag verkar hon inte kunna bestämma sig för om hon är bäst skyddad bakom skärmen till stora datorn eller under överkastet i gästsängen... men just nu ligger hon i alla fall här bakom datorn och ger mig onda ögat och det är inte utan att man får dåligt samvete över att man rubbar hela hennes tillvaro! stackars kissen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0