God Morgon!

Idag vaknade jag upp på Oskarshamns stadshotell och kunde blicka ut över det soldränkta torget (för att undvika missförstånd kanske jag bör tillägga att det även var här jag bäddade ner mig igår kväll)!
Anlednigen till min vistelse här är att min käre Bror fyller 30 år och det innebär givetvis utgång i hans hemtrakter :)

Så, Grattis på födelsedagen käre bror!
(Efter hans uttalande om att blogga är jag dock tveksam till hurvida han läser eller inte, och nu citerar jag: "Bara för att man kan spy behöver det ju inte innebära att man gör det")

Sitter nu på rummet efter att ha inmundigat en av de bästa hotellfrukostarna som skådats i min värld, och det har ju faktiskt blivit en och annan den senaste tiden så det är inget dåligt betyg!
Hotellet är förövrigt ett av de bättre vad det gäller det mesta... jag har t.ex sovit hela första natten utan att ligga och vända och vrida på mig så som det annars lätt kan bli, samt att man här blir bjuden på (förutom frukosten som ju alltid ingår) både eftermiddagskaffi och middagsbuffé på kvällarna! :O Min plan om att få gå ut och äta sovlaki är därmed bara att glömma! ;)

Nu är det däremot hög tid att lämna byggnaden för att kika runt lite på stan innan det är dags att bege sig hem till Bror för att överlämna alla fina gåvor som jag har med mig till honom. To be...

Vad händer hos dig idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0