God morgon!

En ny härlig morgon =) Me Like!
Hade planer på att ta en tur till Örebro idag med stannar hemma i det vackra vädret istället... det gäller att ta tillvara på stunderna.
Sitter med mitt morgonte men ska snart åka iväg med en bil som har camperat på gården under natten och i samband med det får jag en liten förmiddagspromenad när det är dags att bege sig tillbaka till borgen.

Gårdagens släktsammankomst förlöpte utan större fadäser men tant Elis blev såklart väldigt trött när klockan rusade mot 22 tiden... hur gör man för att kunna vara pigg både på morgonen och på kvällen?
Hur som helst, för tillfället är jag vaken och full av energi så det är lika bra att sätta fart med allt som jag vill hinna med under dagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0